Defnem0106 Hanımlar kanamam oldu azicik doktor kesede kanama gördü çok az leke gözüküyo dedi yatyrm tuvaletimi yapınca ayağa kalkınca azıcık geliyor cok korkuyrm kanamam cogalirmi acaba
Babiko_8 Defnem0106 rabbim korusun seni ve bebeğini senin icn ayet-el kürsi okudum stres yapma canim dikkatli ol
AylinOzsoy Defnem0106 merhaba canim benim de ilk haftalarda ayni sekilde oluyordu doktorum progestron ilaci verdi lekelenmem devam etti ayni ilacin birde ignesini verdi 2 kere vurulmayla igne kanam gecti cok sukur insallah sizinde biran once gecer
Buketkucuk Defnem0106 progestan vermiştir belki doktorunuz özenle kullanın, istirahat edip bol bol dinlenin kendinizi zorlamayın Allah’ın izniyle geçer🙏🏼❤️
Ebru3890 Defnem0106 bol bol yat ve dinlen canım inşallah sağlıklı bir şekilde evladını kucağına alırsın dualarım seninle