Nurerdogan01 40 + 0 hastanede yatıyorum doğum için açılma yok sancı yok , bebek kalp atışları yüksek sizce suni sancı verilerek doğumda açılma olur mu erkek bebek annnesi
Efee2021 Hiçbir fikrim yok Allah kolaylık versin sağsalim kavuşun birbirinize 😊bu erkek bebekler neden böyle bende 39+0 ım hiçbir belirti yok