Birgul Burda arkadaşa uyarı yaparken, diğer tarafta bizleri neden askıya alıyorsunuz? Neden adil davranmıyorsunuz? Küfür yokken,hakaret yokken admin olarak ayrımcılık yapmış olmuyormusunuz? Bu ayrımcı davranışınızla biz anneleri, sizde, strese sokmuş olmuyormusunuz?