Busra02_ Gulayyyt ben yiğemiyorum malesef bulantım çok var keşke yiyebilsem ilk hamileğimde son haftalarda yiyebildim sadece kola ve lays cipsi yedim doya doya
ug_fa-3diplomalianne Gulayyyt valla kolayı sadece bi iki kez içtim o da azıcık, cips falan ayda 1 belki ama tatlıdan vazgeçemiyorum tatlı ve çikolata hergün yiyorum 😕
Gulayyyt Gmsyusra nasıl durucaz ya 30 haftalık hamileyim ve 62 yle hamile kaldım 75 kiloyum biraz hızlı kilo almışım yememem gerekiyor ama yapamıyorum
Gulayyyt ug_fa-3diplomalianne tek olmadığıma sevindim ama zararı düşünülünce insan bırakmak istiyor ama yapamıyorum
ug_fa-3diplomalianne Gulayyyt ya şekerim falan yok doktorum bi engel koymadı ama insan yine de bazen korkmuyo değil