Bugun kontrole gittim boyu 38cm kilosu 1.115 dedi doktorumuz iki hafta önceki kontrolde boyu 30cm kilosu 700grmdi sanki cok kilo almış ama doktorum birsey demedi kilosu ile ilgili boyu sadece babasına çekecek herhalde dedi eşim 197boyunda 😅😅ayni haftalarda sizin bebislerin kilosu neydi acaba