Vosvosgil Bence bebek doğum pozisyonu aldığı için oluyor. Aynı sorun bende de var, ayaktayken de rahmim agriyo aşırı baskı var zor yürüyorum. 33+5 de gittiğimde bebek normal dogum pozisyonu almış demişti doktorum. Şimdi 34+6 oldum otururken de yürürken de çok zorlanıyorum. Yatarken de her yerim ezilmiş çürümüş gibi agriyo sağa sola dönerken bile