Keskinn07 Kızlar ben ilk folbiol kullanıyordum. Sonra bir doktor bana onun bünyeme fazla geleceğini ve 400 mg olan bir folik asit kullanmam gerektirdiğini söyledi. Marka vermedi bende eczaneye gidip folidace aldım. Aranızda kullanıp faydasını görenler var mı gebelik elde etmek için takviye olarak 🌸
Krizantem_ Keskinn07 Ben folidoce kullaniyordum ama gebelik öncesi değil gebe kaldığım da doktorum vermişti
Happybsrn Keskinn07 ya bnde folbiol aldım ama içemiyorum bütün gün tadı ağzımda iğrenç ☹️ ne kullancam bende bilmiyorum
BsraAktr Ben DioFol kullanıyorum içeriğinde 400 mg folik asit 150 mg iyot 10 mg d vitamini 10 mg b12 vitamini var doktorum bunu tavsiye etmişti ben gayet memnunum 🌺
_ilknurr_ BsraAktr bende dıafol kullanıyorum cok memnunum onceden gıttıgım doktor vermıstı hamıle kalmadan once kullanmaya basladım sımdı 9+3 haftalık hamıleyım 2 doktora gıttım ıkısıde buna devam etmemı soyledı ıcerık acısındanda guzel
ZumrutHanim BsraAktr merhaba sizinkinde de siyah noktalar varmi bit kadar 
Yenianneadayi2208 Krizantem_ gebelik öncesi aç karnına ,gebelikte tok karnına kullanıyorum bu markayı 😊 kullanılabiliyor yani
G_M_Z @Keskinn07 ben de folbiol kullanıyordum bu ay olması gerekenden yüksek çıktı folat değerim henüz hamile değilim. O yüzden bırak bir süre dedi doktorum
Baloglum20 Keskinn07 İlk gebeligimde folbiol aldım doktorum onun mg fazla 2 ye böl vic dedi bende gittim folidoce aldım şimdide onu kullaniyorum memnunum gayet
Baloglum20 Keskinn07 Folik asit in gebelik elde etmek için kullanıldığını bilmiyordum ama bebekte ntd diye bir hastalık oluyormuş Allah başa vermesin evlerden ırak onu önlemek için kullanılıyor diye biliyordum 😊
Trilece Kızlar merhaba, aile hekimim gebelik düşünüyorum folikasit e başlamak istiyorum dediğimde folibol verdi, dahiliye doktorum da onun grami çok yüksek diye onu biraktirdi folidoce yazdı şuan onu kullanıyorum