AnneKuzusu26 bende özeniyorum 😂 ama kendimi frenliyorum Haziran başında doğum var temmuzda da ev kredisi ödemeye başlayacağız o yüzden herşeyi minimumda aldım gözümde birşey kalmadan az aldım öz aldım stok yapmadım 😂 herşey elimizin altında sonuçta ,🤭