Ezgiyldz23 Hanımlar yaklaşık 2 ay vajinam da birşey vardı bugun kadın doğum doktorum yağ bezesi dedi birşey yap veya yapma demedi korktum yağ bezesi nedir kötü birşey mi Acaba doguma engel mi çünkü tam vajina girişte Bu nasıl geçer