Merhaba kızlar gebelik istiyorum 3-4 ay önce düşüğüm oldu. Adetime 2 gün kaldı . Bu ay düzenli ilişkim oldu . Tiroid ilacına başladım 20 gün önce yükselme oldu anlayamadık.birde sistit oldum 10 gün önce yani ne varsa bu ay oldu şimdide bacaklarım çok ağrıyor ⅘ gündür de kasıklarımda ağrı çok yok ara ara sanki oynamalar var ilk gebeliğimdede öyle olmuştu. Birde midem çok yanıyordu ağrıyordu onlarda gecti . 1 haftadır daha iyi en azından diyeyim . Cuma gününe kadar adet olmassam kan testi vericem ve gecen ay 24 gün sonra adet olmuştum erken oldum yani 28-30 normalde döngüm . Gebeliğin ilk haftalarında bacak ağrısı yaşayan varmı .? Yada gebelik varmı dır sizce ama var gibi hissediyorum.?