34 haftalık oduk ve her şeyimiz hazır 👶🏻 Eksik veya fazla dediğiniz şeyler var mı ? Fikir verir misiniz ?
BEBEK İÇİN ;
1 tane 10′lu hastane çıkışı
1 tane 5′li hastane çıkışı
3 tane ekstra zıbın
2 tane penye tulum
4 tane çorap
1 tane kalın battaniye
3 tane müslin örtü
Tabi ki bezi 🙈
Her ihtimale karşı Hipp mama
Bir tane biberon ( kaşıklı biberon tabiki )
Silikon süt sağma pompası
Oioi silikon emzik
Kafa şekli koruyucu yastığı
Organik pamuk ( altını temizlemek için)
KENDİM İÇİN ;
Zorunlu sezeryan olcam…
2 tane penye elbise pijama
1 tane penye lohusa takımı sabahlıklı
1 tanede penye pijama ( yedek )
Terlik, çorap
Hastaneden çıkarken giyeceğim eşofman takımım
2 paket depend
Göğüs ucu gümüş kalkanı, lansinoh krem ve göğüs ucu pedi
3 adet emzirme sütyeni ve alt çamaşır
Makyaj malzemesi ve tarak 🥰
Süt artırıcı çay
Epidural anestezi baş ağrısı yaptığı için ilk doğumumundan tecrübeliyim bitter çikolata, ve türk kahvesi
Eksik gördüklerinizi veya fazla gördüklerinizi belirtirseniz sevinirim 🥰 Şimdiden herkese muhteşemmmm doğumlar ♥️