Canım hiç durma önce doktorunu ara söyle sonra acile git alttan muayene ile bakıyorlar 8+2yim iki gün önce aynısını yaşadım çok şükür ne kesede kanama ne bebeğimde sorun ne rahimde bir sorun çıkmadı doktorum yine de proluton iğne verdi bu haftalarda lekelenme olabilceğini söyledi ağır iş yapma olabildiğince yat dinlen ve bol su içmeni öneririm geçmiş olsun durma acile görün canım🙏🌸