Ben de gunde 1 paket icerdim hamilelikten once. 31 haftalik suan ve ogrendigim gunden bu yana toplasaniz 5 dal icmisimdir. Son 2-3 aydir da hic içmedim. tamamen kafada bitiyor. Home office çalışıyorum ve is stresim de hala devam ediyor. Canim istediğinde uyuyup unutma sansim da olmamisti. Paket almadim ve bi sekilde bitti. Esim hala sigara icer ve yeri gelir 2 paket sigarayi evde birakip gider. Buna rağmen yavrumun sucu ne ki ona bu kötülüğü yapayim diye düşündükçe Rabbim yardimcim oldu. İns sizler de kurtulursunuz bu sigara illetinden :(