Kubra2 mantar olabilir,bi doktoruna söyle istersen.ben sağlık ocağında bahsettim,akıntım sarı falan değildi ama yine de mantar kremi verdi,bikaç kere kullandım,çok işe yaramadı gibi.doktor kullanma demişti ama yine de bikaç kere kantaron yağı sürdüm,ondan sonra rahatladı.kokulu WC kağıtlarından kullanma,ben onu da bıraktım.