Bende hiç açılma yok suni ile başlatmayı teklif ediyor haliyle tabi bu birhafta boyunca açılma olabilir bolca yürücem olurda suni sancı alırsam çok uzun kalmamayı düşünüyorum açılma olursa zati bir iki saatte oluyo yoksa ya hiç açılmıyo ya çok yavaş ilerliyor gücümün düşmesi istemiyorum uzun süre kalmam epidural sezeryan yada spinal artık orda anestezi ile karar veririm