Kızlar doğumu mu özelde yapmayı düşünüyodum ama fiyatları çok artmış Pendik eğitim araştırma hastanesi iyi diyolar oraya giden var mı yada yakınlarınizdan doğum yapan var mı nasıl bir hastane aklım karıştı bı yanım özel de yap diyo bir yanımda devlette