Yagmur58
31+6 olduk bizde. Dün kontrolüm vardı varisimin olduğunu söyledi 2 hafta sonra kontrol edecek sezeryan normal varisin durumuna göre karar verecek doktor 😳
ilk doğumum normaldi sezeryan ihtimali biraz ürküttü açıkçası…
alışverişimiz henüz bitmedi 2. Çocuk olduğu için zıbın hastane çıkışı beşik vs hepsi var zaten. Ama bir kaç zıbın yenidoğan bir takım ve 3-6 ay arası bir kaç kıyafet alacağım bende..
çok hareketli maşallah bizim oğlan 🙈 ama bıçak batması gibi ağrılar saplanıyor arada şimdilik idare ediyoruz 😬