Teacher-mom Detaylı ultrason 18 ve 24 arası mı yoksa 18 23 arası mı olunmalı 23. Haftasında olanlar var mı Yardımcısı olursanız sevinirim ☺️
Ozlem23 Teacher-mom ben 22+3te oldum 22 den sonra gitmek daha mantıklı bebeğin oluşumu tamamlanmış olur demişti doktor
Seyhan-Sefa07 Teacher-mom bende 23 haftada olcam kisiye gore degisiyormus galiba doktorum soylemisti normali 18 ile 22 hafta arasi ama 24 haftaya kadar uzatilabiliyormus
Teacher-mom Mls_mls02 ya sınavım 25 inde ondan sonra gitmek istiyorum eğer Allah korusun kötü bir şey duyarsam sınavımda yanacak😣
Mls_mls02 Teacher-mom Allah’ın izniyle birşey olmaz canım rabbine sığın dua et elimizden başka birşey gelmez 🤲🏻♥️
Sim25 Canım bana doktorum 21-23 Hafta arasında gelirsen daha iyi olur kalbini daha net göreceğini belirtti bende Allah’ın izniyle 21 haftamda gideceğim
Huriyekayhan Benim doktorum da en iyi 22 23 haftalar da oluyor dedi bende 22.haftada gideceğim inşallah
Ozlem23 Teacher-mom ben o tarihte de gittim bide 24 + bisiyde gittim ilk gittigimde doktor birşey söylemişti başka doktorlarada gittim o yüzden 23 te gittigimde doktor biraz geç kalmışsın demişti
Teacher-mom Seyhan-Sefa07 ve maalesef ki yaşadığım yerde yok yakın bir ile gidicem yaşadığınız yerr kaderinizdir😢
Rkn-2byby Ben 22 ci haftamda gittim ikiz gebelik benim ki geç kalmışsın dedi çekmedi :( Van bölge hastanesinde o kadar sert davrandı ki başka yerde de çeken yok öyle kaldı yani
Teacher-mom Rkn-2byby anlamıyorum bu sert davrananları valla sağlıkçılara şiddete karşıyım ama böyleleri bir sopa hak ediyor ben burda çok iyi bir muamele görmedim devlette sanki bedava bakıyorlar