Ben gebeliğimin başından beri ümmügülsüm hanıma gidiyorum gayet güzel ilgileniyor gereken bilgileri söylüyor bir aksilik görürse anlatıyor ama iyiyse bebek herşey yolunda diyor, soru sorunca cevaplıyor sıkılmıyor, ama çok konuşmayı seven bir doktor değil hastalarıyla canımlı balımlı da konuşmuyor isminle hitap ediyor (eğer öyle canım balım demesini bekliyorsan demiyor kimisi öyle konuşanı daha samimi görüyor ) 😅 ilk gittiğimde bana soğuk gelmişti ama gittikçe iyi ki devam etmişim dedim ben gayet memnunum son 2 haftam kaldı doğumu da onda yapıcam İnşaAllah, arkadaşım iki bebeğini de bu doktorda doğurdu onun tavsiyesi üzerine gittim 😇