ymr 13+3 günlük ikiz hamileyim. Şimdiden karnım çok şişti normal mi bu durum 😳 şimdiden böleyse sonrasını düşünemiyorum 😱
Sblcskn ymr bünyeden bünyeye değişiyor arkadaşım var ikimizde ikiz bekliyoruz onun karnı tek bebek olanlardan bile küçük benimki aldı başını gitti mesela. Yapacak bisey yok iki can taşıyoruz kolay değil
maat ymr 14.haftamdayım. 3,5 kilo aldım. Göbeğim çıktı ama erkenden. Göğsümde 1,göbeğimde 2 çatlağım var şimdiden
Deryak Merhaba 😃 30 haftalık hamileyim ikiz, bu karın meselesi kesinlikle bünyeden bünyeye değişiyor. Benim 18 de falan çıkmaya başladı oda kilo gibi bit göbekti. Şimdi ikiz gibi değil normal tek bebek gibi yeni yeni elim ayağım şişmeye başladı. Bol su içiyorum yediklerme dikkat ediyorum kilo alımı da önemli ☺️