Aykimgebe bende 8+3 deyim. Bende bu problemi yaşıyorum açıkçası çok erken olduğu için (febeliğin son zamanları olur bu şişkinler ) hemen doktora gittik. İdrar tahlili aldılar. Doktor bunun altındaki nedenleri saydı. Çok tuzlu yemişsen olabilri dedi veya idrarda protein kaçırıyot olabilirsin ya da bi böbrek rahatsızlığıdır dedi. Bayram nedeniyle sonuçları hafta içi alıcaö :(