Cigdem175 merhabaaa, kullanmadigim urun kalmadi hem de hamileligimi ogrendigimden beri ki hatta ben normalde de her dustan sonra krem ve bebe yagi kullanan biriydim, kantaron yagi, bebe yagi, badem yavi, vazelin, lierac, hametan catlak onleyici vs vs daha ismini unuttugum bir cok urun… yine de catladim, genetik diyeceksiniz ama ne annemde ne de anneannem de hicbir catlak olmamis benim de bu zamana kadar hic catlagim olmamisti ki kolay kilo alir veririm de.. yani kafaya takmiyorum catlagimin olmasini ama sonradan sunu yapsaydim olmazdi dememek icin yaptim olmadi, simdi 3.5 aylik oglum var vallahi o kadar hos geliyor ki o catlaklar gozume 🥰🥰🥰 yani diyecegim su ki cok pahali markalara para harcamayin zeytinyagi, hindistan cevizi yagi ya da tatli badem yagini deneyin doktorunuza danisarak(!) Veya bio oil alin, en azindan keske demezsiniz ama yine de catlaklariniz olursa sakin uzulmeyin hersey gibi onun da anisi kalmis oluyor 🙏🏻🙏🏻💙💙💙