Merhaba 15haftalık hamileyim ilk haftalarda bir sıkıntım yoktu bir anda başladı doktora gittim progestan fitil ve iğne verdi. kasılmalarımda var, 3-4-5 ayda kese yanında kanaması başlayıp bebişlerini sağlıkla kucağına alan varmı acaba çok korkuyorum üzülüyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah.😞