Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Benim 2.5 yaşında kızım var. Kızım 8 aylıkken bir kimyasal gebelik geçirdim. Beta 224 ken sıfırlandı. Bizde zaten istemiyorduk. Spiral taktırdım. Tam 14 ay geçti. 6 ay oldu spirali çıkartalı, gebe kalamıyorum. Adetlerim düzenli. Geçen ay ovulasyon denedim yine olmadı. Sizler gebeliği planladıktan ne kadar süre sonra gebe kaldınız?