Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyken kontrole gittim 3 hafta önce doktorum bana bebegın 1 kilo olduğunu söyledi daha iyi olabılırdı dedi biraz düşükmüş sizden fikir almak istiyorum bu hafta tekrar kontrole gidicem bakalım ne dicek kaç olmuş bebegın kilosu çok merak ediyorum sizce o hafta da kilosu normal mi yoksa düşük mü 😢