Benim arkadaşımında testi riskli çıktı ve sağlıklı doğdu hiçbir hastalığı yok bende yaptırdım doktorum eğer riskli çıkarsa bu hastalık var diye bişey yok olabilirde olmayadabilir kimi hamilelerde değer düşük çıksada bebeğinda hastalık olanıda gördüm riskli çıksada sağlıklı olanıda herşey olasılık bu testte dedi dua et canım allahtan hayırlısını dile içinden kalbinden nasıl geçiyorsa öyle yap herkes illa amniyosentez yaptırcak diye bişey yok iyice araştır doktorlara proflara sor canım özellere pek güvenme o konuda para için bile yaptır diyenleri bilirim allahım yardım etsin bebeğini sağlıkla kucağına al inş üzülme herşeyde vardır hayır 🙂