Kızlar 20+3 günlüğüz oğlumla hareketlerinide baya hissediyorum çok şükür böyle pıt pıt değilde tekmelerini hissediyorum ama çok aşağıda sezeryan dikişinin orda yada rahimimin üst kısmında ve acı oluyor ağrıyor hareket ettikçe o normal mi sizce geçen sağlık ocağında ebe de aşağıda demişti doğurcam diye korkuyorum 😏😞