Misto Kızlar 22+2 haftalık hamileyim dünden beri çok fena gribim burnum gözüm şakır şakır akıyor🤧🤧 ne bi ilaç nedebir bitki çayı içemiyorum gebeyim diye ne yapabilirim hafifletebilirim gribimi
momlove1 Misto günde bir bardak bol limonlu ıhlamur icebilirsin bitkisel yöntemlerle çözüm bulabilirsin demişti doktorum
hilaal2002 Misto 34 haftalığım ben de 1 haftadır gribim doktorum minoset verdi sıcsk suya bolca limon bal karabiber yapıyprum ve bol meyve yiyorum geçmiş olsun 🙏🏼
Senayyalcin Misto Kesinlikle günlük duş alın bakterilerden arının ve nane limon için yemeğinizi de yemeyi aksatmayın çok geçmiş olsun.
Serapveminikleri Misto ayy geçen hafta o durumdaydm çok geçmiş olsun cnm ben limon yedim ve limonlu çay içtim vitaminli seyler iç inşallah hemen gecet gözüm bile mikrop.kapti temizlemekten
elifinannesiiii Gebelikte ıhlamur içilebilir demişti doktorum bana. Ihlamur kaynatıp içerisine bal-limon ile içebilirsiniz diye düşünüyorum yinede doktoruna bir danışın
Misto elifinannesiiii tamam canım önerin için tesekkur ederim doktoruma soramiyorum cunku telefonu yok malesef kotrol zamanimada daha cok var evden fazal dısarıda çıkmıyorum sürekli istirahat ediyorum bakalım nezaman geçicek 🤷♀️
Misto momlove1 gebelikte bitsel çaylar yasak diyebiliyorum oyuzden korktum açıkcası ama ihlamur birdaktan fazla olmamak üzere kullanılabilir sanırım emin olamadım sormak istedim burada teşekkür ederim🤗
Misto Serapveminikleri sagol canim gercekten ben gribi çok ağır atlatırım normalde bile ve şuan hamileyim çok kötüyüm napcam bilmiyorum ilk haftalarımda riskli gebelik gecirdim ilaç bitki çayı korkuyorum açıkcası şuan sadece sıcak suya yarım limon sıkıp içiyorum okadar
momlove1 Misto rica ederim canım evet ıhlamur içebilirsin doktoruna yine sor herkesin durumu farklı sonucta
Mhnds Misto canım ben eczaneden orzaxın vitaminini aldım toz şeklinde içinde C D çinko var bir iki gün içtim iyi geldi bana birde nane limon yap iç çay içiyorsan içine limon sık bende griptim yeni yeni atlatıyorum
leyla_ok Misto bir ara yakalandım ama çok hafif atlattım şükür.Ballı süt,zencefilli süt yapıyordum.Limonlu çay birde.Tabi yanında mandalina portakal mutlaka yiyin ve duş almaya özen gösterin.