Merhaba arkadaşlar bende aylardır burada her ayrıntıyı sizler gibi okuyordum çok şükür 25 Mart günü oğlumu sağlıcakla kucağıma aldım ilk doğumum sezeryan olduğu için ikincide planlı olarak sezeryan oldu gerek hastanenin şartları gerekse doktorumdan sağlık çalışanlarından herşeyiyle çok memnun kaldım iki gece hastanede yattım ve tam bir özel hastanede kalıyormuş gibi rahat ettim eğer bulunduğunuz ilde kadın doğum hastanesi yeni ve temizse özel hastane tercih etmenize hiç gerek yok birde tabi iyi bir doktor edinmelisiniz sorularınız olursa fırsat buldukça cevaplarım herkese hayırli doğumlar