kucuktosbik27 Mzl_o evet hamileliğin başına döndüm snki dedim doktoruma çok normal dedi tansiyonum düşüyor sürekli oda iyiymiş soıkıntı yok dedi
NefesDeniz Gizem957 Doktorunuz zaten kan sayımı istediğinde kansızlığınıza ve demire bakıyor öncelikli yani kansızlığınız varsa evet normal kan tahlilinde çıkar.