Merhabalar hanımlar. 1 martta regli oldum bugün olmam gerekiyordu normalde henüz olmadım. Yumurta günümü bilmiyorum ama adetten sonra 2 günde bir ilişki oldu. Ama geçen hafta ayın 22sinde yumurtalıklarım çok ağrımıştı o gün yumurtlama günü olabilir mi. O günü de değerlendirdik. Bugün gidip kan testi yaptırdım beta 1.20 çıktı. Sizce yükselir mi