_aysenur8mikail_ Kızlar 7 haftalık olupta bebeğinin kalbi durdu denilen varmı böyle biseyle karşılaştınız mı
milena11 _aysenur8mikail_ farklı doktora git bazen cihazdan yada doktordan kaynaklı olabiliyor. Ama 12.haftaya kadar zaten her gebelik riskli fetüsün tutunmama ihtimali var. Anamolisi varsa vücut kendi düşürüyor.
gamzeozer16 _aysenur8mikail_ evet benim şahsen ☹️ 6 haftalıkken kalp atısını duydum 7 haftalıkken kalbi durmuş 8 haftalıkken kontrole gittiğimde öğrendim ertesi gün kürtaj oldum..
gamzeozer16 _aysenur8mikail_ detaylı ultrasona gönderdi ordada durdugunu söyleyince kürtaj olmak zorunda kaldım. İcin rahat etmezse baska doktora da gidebilirsin
2pati1baby _aysenur8mikail_ özel bir doktora gidin onların cihazları daha iyi oluyor. Detaylı ultrasonda isteyin benim bebeğime gelişmedi dedi bir doktor alınacak dedi ,diğeri dün kalp atışını gördü.
_Aysgll_ Bende yaşamıştım. 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin.kurtajla aldırmak zorunda kalmıştım. Çocuk tutunamadigi için öyle oluyomus. Bide gelisemiyomus karnında kalbi duruyomus. Çok geçmiş olsun . Rabbim hayırlı zamanda tekrar nasip etsin insallah
tipikbiryayburcu _Aysgll_ Çok geçmiş olsun inşallah tekrar sağlıklı bir hamilelik yaşarsınız tez zamanda 🙏🏻 Peki hiç belirti olmuş muydu doktora gidene kadar?
_Aysgll_ tipikbiryayburcu hayır hiç ağrım sizim yoktu kanamda olmamıştı. Sadece çok aşırı mide bulantım vardı . kesilmişti birden onun belirtisi olarak miydi bilmiyorum ama. Eylül’de olmuştum kürtajı. Şimdi 2 aylık hamileyim şükür tekrar nasip oldu 🤲🏻
tipikbiryayburcu _Aysgll_ Gözünüz aydın inşallah sağlıkla kucağınızada alırsınız 🙏🏻 Benim de çarşamba randevum var 8 haftalık olucak ister istemez endişe ediyorum bir sıkıntı var mıdır diye. Göğüs ağrım gitti gibi akıntım vardı en başından beri oda yok dünden beri inşallah sıkıntılı bir durum yoktur😕
Gkcm Bende 8 haftalık iken kalbi durmuştu farklı doktora gittim sonra kürtaj oldum . Şimdi 5 haftalık hamileyim. Çok geçmiş olsun üzücü bir şey gerçekten
_Aysgll_ tipikbiryayburcu inşallah yoktur sen yine gönlünü ferah tut canım. Belirtiler 3 gün olur 2 gün olmaz. Ara ara gider gelir diye çok duydum buralarda. Öyle biseydir belki seninki de canını sıkma 👏🏻 hayirli haberler alırsın inşallah ❣️
Miniktirtil Bu hafta sekize girmiş olacaktık cuma günü kalbinin durduğunu öğrendim kürtaj oldum. Mübarek ramazanda uçtu gitti bebegim. Allah bu durumu yaşayan herkese sabır versin. Umarim bende en kısa zamanda tekrar hamile kalabilirim 😢
AnnelikHayali _aysenur8mikail_ gelmiş geçmiş olsun. Ben de ikinci hamileliğimde 9. Haftada kontrole gitmiştim ve bebeğin 7 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrenip kürtaj olmak zorunda kalmıştım.