Mandalina91 27.haftadan sonra bizleri neler bekliyor merak ediyorum yada neler önerirsiniz şikayetlerimizin azalması için 💐
RH38 Mandalina91 cok sey bekliyormus ama benim önceden de sikayetim coktu o yuzden cok bisey degismedi sadece bulanti eklendi az ara sira oluyor😂 önerimde maalesef yok magnezyum kullaniyorum
Aslanannesiayse Mandalina91 ben 27.haftama girdiğim ertesi günü tansiyondan hastaneye yatışım yapıldı 😑 şimdi de 30 olduk kontroller sıklaştı tuzsuz beslenmeye devam !
Mandalina91 Aslanannesiayse çok geçmiş olsun umarım sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz 🌸 aynen no şeker no tuz 😀