Hamileliğim boyunca hep kendim sildim, evimizi de dip bucak hep kendim temizlerim. 37 haftalık olduk daha geçen hafta yine sildim camları, çok şükür bi sıkıntı olmadı ama herkeste aynı olacak diye bişey yok. Kendimi iyi hissettiğim için temizliğimi kendim yaptım