TugbaEr Kızlar 35+3 haftalıgım ıdrarımda seker 3+ cıktı doktora gosteremedım daha sızınde boyle cıkıp doktorunuz ne dedı
Enesefe Benim çok elim ayağım titriyordu halsiz kalıyordum kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu uykum çok geliyordu
Glcn Bir şey soracağım dr bebeğin suyunun biraz arttığını ve bu durumda şeker taraması yapmamı söyledi amcamın kızı da şeker hastası söyleyince kesin yaptır dedi 25 haftalık hamileyim böyle bir şey yaşayan oldu mu ? Devletteki doktor suyu normal dedi özeldeki dr da yazdıklarımı dedi kafam karıştı