Kızlar selam bugun 39+5 haftalığız tahmini doğum tarihimiz bugundu ama gelen giden yok 🤦🏽♀️ bugun doktor muayenemiz vardı doktorumuz istersen perşembe gününe ladar gelmezse suni sancı verelim yada sezeryan yapalım dedi. Sizce beklemeli miyim yada suni mi sezeryan mı siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?