Gkcgkc Bugün kontrole gideceğim bu haftada olanlar bebişleriniz kaç kiloydu iki hafta önce biraz gerideydi bizim o yüzden merak ediyorum çok 😇😇
Hypatia Gkcgkc dün gittim 36+1 dik,3300 dedi doktor,ama baştan beri iri bebek diyo,normali 3000 civarı dedi
Vuslat23 Yelizr1 korkuyom yemıyom normal doğum istıyorum dıye kızımı 3.200 normal dogdum bu kılolu olursa sezeryan korkuyom