Bademmmm Merhaba sevgili anneler bir sorum olacak ben devlet hastanesinde doğum yapacağım ama yanımda duracak refakatçi yok Parayla tutulan refakatçi oluyor mu hastanede inanın hiç bilmiyorum bilgisi olan varsa ne olur yazabilir mi
Ekvatoral Bademmmm Ben hemşire olarak çalışıyorum. Bizim hastalar için yakınları yoksa ücretli bakıcıları oluyordu ama onlar aylık anlaşıyorlar. Evde de onlar bakıyorlar çoğunda hastalarımız ağır ve yaşlı oldukları için çocukları da genelde yaşı büyük oluyorlar. Ama diğer servislerde de öyle bakanlar oluyordu.
milena11 Bademmmm istanbulda kolaylıkla bulabilirsin canım belli ücret karşılığı ister hemşire ister normal refakatçı tutarsın. Özele gidiyorsan ordaki hemşirelere söyle illaki vardır tanıdıkları birileri. Bende istanbulda hemşirelik yaptım ekstra ücretli refakat nöbetlerine giderdim.
milena11 milena11 2 yıl önce 12 saati 130 tl ye refakatçı nöbeti oluyordu şimdide olsun olsun 200 tl olur