Süt canım. Benim 17. Haftamda gelmişti doğuma kadar da iki göğsümden gelmeye devam etmişti. Sıkmayın ellemeyin çok göğüslerinizi rahminiz kasılıp doğumu tetikleyebilir. Göğüs ucunuza da krem sürmeye başlayabilirsiniz doğum sonrası yara olmaması için.