Nf40 Kızlar idrarda protein “eser” çıktı . Acaba bi sıkıntı olur mu gebelik zehirlenmesi falan oluyormuş bundan dolayı. Bilgisi olan varsa acil yazın lütfen 😔
Aslanannesiayse Nf40 benimde eser miktarda çıktı sorun değil dediler ama yinede siz aşırı tuZlu beslenmekten kaçının ve bol su için nacizane tavsiyem
Meyraninannesi Benim de eser çıktı. Perinatologum bol su iç ayda 1 baktir dedi. Daha önce preeklampsi geçmişim olduğu için öylesine gidip yaptırmıştım iiiki baktirmisim takip edicem ayda 1.
Nf40 Meyraninannesi bana da 24 saatlik idrar topla getir dediler fakat ne kadar idrar toplamam lazımdır ki
Nf40 Meyraninannesi ama bana 5 litre su bidonu yapın dedi 24 saatte imkansız değil mi, sanki bakkaldan satın mı alacam anlamadım ki😂
Nf40 Doktor hemoglobinin temiz olduğu için korkma bişi çıkmaz dedi ama korkuyorum , bide çok tuzlu tüketiyorum ben ondan sanırım en çokta olmuş çünkü kes dedi bana tuzu