22+2 olduk bugün Şükürler olsun ♥️
2 gündür özellikle sol, ama sağ tarafta da oluyor böyle karnımın içinde pıt pıt pıt birşeyler oluyor🙈 Hareketi diye düşünüyorum. Öylesine güzel bi his, duygu ki 🙈 Allah’ım kıpır kıpır maşAllah, Sübhanallah🤰
Siz nasıl hissediyorsunuz hareketlerini🙈🌼
Hadi gelin sohbet edelim .. 🙋🌹