rukiyeeefeee Yagmur_mom en son 24 te gittim bide 28. de gidicem kan uyuşmazlığı için ondan sonrada bi sıkıntı olmadığı sürecek sık gitmek istemiyorum şuan 26+3 üz
Defneprensesannesi Yagmur_mom 35 haftadan sonra 2 haftada bir cagırdı haftaya tekrar gidicem 38 haftalık oluuorum o zaman belkide son gidişim olucak🤭
Emerald Hep ayda bir gittim, 32 olacağım bu hafta yine gideceğim bakalım belki daha sık çağırır bilmiyorum nst için bazıları erken başlıyor
Esekoldurengunes haftaya kadar ayda 1 gittim hep. Önümüzdeki kontrol için doktorum 35. haftaya çağırdı. 35. haftadan sonra haftada 1 görüşeceğiz dedi.
Oglumveben34 Yagmur_mom doktorunuz sizin durumunuza göre belirler bunu. Bana bazen önümüzdeki ay görüşürüz diyo. Bazende 15 gün sonra gel bi kez daha göreyim seni diyor
Aycacaca Yagmur_mom 32. Haftaya kadar ayda bir, daha sonra iki haftada bire düşüyor , 35. Haftamda gittim haftaya görüşürüz dedi😊 sanırım haftaya düştü artık
ebru23 Yagmur_mom ben 36 dan sonra 2 haftada bir gittim doktorun zaten soyler nst baglaniyorsun birde ben 32 de baglanmistim ilk