Candice07 SofiB alttaki sizin sancılarınız, üstteki bebeginizin kalp atış ritmi. Sancınız yok görünüyor. Bebegin kalp atışları da normal.
Emerald 140 ile 160 arası normal diye biliyorum. 30 haftalıkken gittim bende çok ağrım vardı. 140 160 arası çıktı hep doktorum normal, Bir sıkıntı yok dedi