NurGurel Benimde çok şişiyor 29.haftada başladı 30+4 um uzatsamda dinlendirsemde inmiyor çok su içiyorum tuzlu da yemiyorum ama farketmiyor
Farketmezz YasemiinS ayaklarınızı yüksekçe bi yere koyup uzanın yarım saatte indiğini biliyorum ama ne olursa olsun hep şişiyorlar biraz dolanayım davul gibi oluyor 🙄
SevDin En kötüsüde şişkinliğin ertesi güne yere basamamak sanki ayaklarımın altına sopa ile vurmuşlar gibi acıyor ellerimde öyle parmaklarımda eklem yerlerim çok ağrıyor sizdede oluyor mu
Mavianneee YasemiinS ben 20 haftalık hamileyim iki günde farkettim ayaklarım şişmiş sopa vurulmuş gibi de acıyor ben de çaresizim şimdiden böyle olursa işim var 😔
Heda Ayaklarinizi her firsatta yukari dikin. Tuzu mumkun oldugunca elinize almayin. Bbirde bol su ve yuruyus. Ben o sekilde yaptim odemsiz dogum yaptim