Okula gideceği zamanı düşünün okulda ilk isim kullanılıyor arkadaşları çevresi ilk ismini kullanacak o yüzden ilk ismi çevreye göre ikinciyi kendinize göre seçin bence. Ben de rahmetli kayınbabamın ismini ve kendi seçtiğim ismi koyacağım bu mantığa göre koyacağız biz de 😊