Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde kesenin sağlık bir şekilde büyüdüğünü fakat bebeğin olmadığımı ve kalp atışı duymadığını söyledi, 5 gün içerisinde düşük olabilir miş olmaz ise 5 gün sonra tekrar kontrol olacağım ve yine gözükmez ise kürtaj olacağımı söyledi acaba geç döllenme olabilir mi daha önce yaşayan oldumu bu şekilde beklesemmi bir kaç hafta daha veya farklı doktora mı gitsem bilemedim