Herkese merhaba, gün doktorum İle görüştüm gebelik olarak34.haftamdayım bebeğin karnımdaki yaşı 37 haftalık. Zaten hep iri bi bebekti şimdide kilosu 3kilo 50gram doktor 4 kiloyu geçerse sezeryan yaparım dedi ama ben sezeryan hiç istemiyorum.
böyle kilolu bebek normal doğuran veya duyan tavsiyesi olan varmıdır acaba