Israa 1 haftadır şiddetli baş ağrısı oluyor kolay kolay başım ağrımaz bu şekilde öğrenen var mı canlar 🥰 2 gün kaldı adete test yapmamak için kendimi tutuyorum Bi kez daha tek çizgiyi görecek takatim kalmadı 😒
hill1- Yani ben baş ağrısıyla öğrenmedim ama öğrendikten sonraki gün başım çatlayaca şekilde ağrımıştı. Ama sen yine de gecikmeni bekle erkenden yapma. Hem erken öğrenince daha zor oluyo beklemek ( kese , kalp atışı zaman geçmek bilmiyor )😂☺️
hill1- Israa olsun sen yine de sabret geciksin bir kaç gün ☺️ Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese 🙏🏻