Kızlar merhabaa 37+0 olduk 🤭 son kotnrole gittigimde bebegim fazla kilo almamıştı 2 haftada 300 gram almıştı bu 3 gundur yememe dikkat ediyorum hergun 2 haşlanmış yumurta kaşar peynir zeytin fln yiyorım oglen 2 gibi fln dut kurusu erik kurusu 5 hurma 4 ceviz bi avuc fıstık muz portakal kivi elma havuc yiyorum akşamda normal menüde ne varsa yatamadan oncede 2 bardak sut icip yatıyorum sizce faydası olmuşmudur sizin yediginiz bişeyler varmı veya tavsiyeleriniz ?