zeyzeyyyy Kızlar 37+0 hafta gebeyim diş etlerim bembeyaz şişti acayip ağrı yapıyor önerisi olan varmı? Ya da aranızda diş hekimi olan bir el atın lütfen🥺
Ozoo1 zeyzeyyyy canım eczaneyeden danışarak bi ağız gargarası al iyi gelir diş temizliğine özen göster diş ipi vs kullan bende ağrı çekiyordum öylelikle hafiflettim. Umarım geçer çok zor şu süreçte
zeyzeyyyy Ozoo1 aynen artık öyle yapacağım hem de çok zor haftaya doğumum var toparlarım inşallah bir an önce çok teşekkür ederim ❤️🤲🏻